Vonatos kirándulás Tihanyra

Posted on

Augusztus 29-én ismét kirándultunk. Az új Stadler KISS emeletes vonattal ahol 8, vagy még több kerekesszékes utas is elfér, ha valaki kitud ülni az ülésekre. Uticélunk Szántódig vonattal, majd onnan komppal Tihany, onnan sétahajóval Siófok majd vonattal Budapest volt. Ebéd a tihanyi Echo akadálymentesített étteremben. A meredek utak és lejtők, próbára tették erőnket és az […]

Közgyűlés, tisztújítás

Posted on

A Mozgássérült Emberek Öné Egyesülete közgyűlése, tisztújítása és az elhunyt tagjainkról -Turi Iván, Zsuzsa Kalmár, és Gabriella Mészárosról – a megemlékezés augusztus 7-én volt. Köszönjük a búcsúztató PPT-ék elkészítését Almási Niki, Tábiné Hídvégi Csilla, Ungvári Pechtel Györgyi

Eger, napos kirándulás

Posted on

Egyesületünk 2021.08.13.-n pénteken Egerbe szervezett vonatos kirándulást tagjaink számára. Nekünk sok-sok csodát adott a péntek 13. Hálásan köszönjük Lendvai Ibolya idegenvezetését ezen a szép napon!

Balatonmáriafűrdőn nyaraltunk

Posted on

Idén 28 fős egyesületi csoporttal nyaraltunk Balatonmáriafürdőn! Strandoltunk, főztünk, szülinapot, névnapot ünnepeltünk, agyagoztunk, kirándultunk Keszthelyre vonattal, csavarogtunk, fagyiztunk, vihartól féltünk, énekeltünk gitár kisérettel, éttermek bevételét növeltük, szóval óriási jó nyaralás volt! Köszönet a személyi segítőinknek fáradhatatlan aktivitásukért!

Egyéb

Újabb szomorú hír egy kedves barátról

Posted on

Sajnos ismét szomorú hírt osztok meg Veletek. Rimóczi Rudolf, Rudi bácsi június 22-én 86 évesen a felhők közé költözött. Az ÖNÉ Egyesület ötletgazdája volt, Ő biztatta az alapító tagjainkat arra, hogy hozzanak létre még 1995-ben egy egyesületet és így valósítsák meg álmaikat, a révész szolgálatot az iskolai érzékenyítő órákat, az akadálymentesítést és a sorstársi tanácsadást. […]

Érzékenyítés Kesztölcön a Civilút Alapítvánnyal

Posted on

Kesztölcön érzékenyítettük a diákokat a Civilút Alapítvánnyal együttműködve. “A Civilút Alapítvány a Kapocs Komplex Mintaprogramban az alábbi társadalmi szervezetekkel működik együtt: Autisták Országos Szövetsége (AOSZ), Démoszthenész Egyesület, Ép Hallásért Alapítvány, Értelmi Fogyatékossággal Élők és Segítőik Országos Érdekvédelmi Szövetsége (ÉFOÉSZ), Mozgássérült Emberek Önálló Élet Egyesülete, Siketek és Nagyothallók Országos Szövetsége (SINOSZ), valamint tagszervezetei közreműködésén keresztül a […]

Legfrissebb együttműködésünk

Posted on

Az országban elsőként Kesztölcön indul el a Kapocs Komplex Mintaprogram   A fogyatékossággal élő emberek társadalmi inklúzióját erősítő Kapocs Komplex Mintaprogramot indít a Civilút Alapítvány az országban elsőként Kesztölcön, a község önkormányzatával és az IRMÁK Nonprofit Kft-vel együttműködésben. A Kapocs Komplex Mintaprogram célja a szemléletformálás, a fogyatékos honfitársainkkal szembeni előítéletek csökkentése.   A mai napon, 2021. […]

Egyéb

Újabb szomorú hír volt kollegánkról

Posted on

Szomorú szívvel tudatjuk, hogy a Mozgássérült Emberek Önálló Élet Egyesületének (ÖNÉ) elnökségi tagja és révésze 2021. április 17-én súlyos betegség miatt 38 éves korában elhunyt. Az OORI révésze volt, heti rendszerességgel 2016. óta. Kerekesszékes és súlyosan látássérültként segítőkutyájával együtt gerincvelősérült és más osztályok pácienseinek segített a lelki feldolgozásban, az újrakezdésben a saját hiteles példáján keresztül […]